Pierwszy wynik wyszukiwania na stronie Google ma średnio 34% współczynnik klikalności, dlatego nie należy go lekceważyć. CTR spada im dalej w dół, więc walka o pierwsze miejsce z pewnością będzie trudna. Głównym priorytetem Google jest użyteczność i doświadczenie użytkownika, dlatego też strony będą klasyfikowane wyłącznie na podstawie wartości treści, które dostarczają i tego, jak dobrze wyjaśniają zapytanie wyszukiwawcze. Aby zmaksymalizować doświadczenie użytkownika, istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę.

Jak zoptymalizować Blog?

  • Wykorzystuj linki wewnętrzne i zewnętrzne
  • Utrzymuj tytuły poniżej 55 znaków, a podtytuły pomiędzy 10-30
  • Chwytliwe tytuły, takie jak Jak to zrobić, Top 5 lub Darmowe
  • Używaj przyjaznych dla SEO rozszerzeń URL
  • Różnorodność mediów wizualnych
  • Zawieraj słowa kluczowe w pierwszych 100 słowach
  • Używaj pokrewnych słów kluczowych, wariacji i synonimów
  • Upewnij się, że piszesz minimum 300 słów
  • Używaj linków wewnętrznych i zewnętrznych

Podobnie jak do tej pory, linkowanie do stron o wysokim autorytecie komunikuje wiarygodność i zaufanie poprzez popieranie swoich źródeł z użytkownikiem. To również pozwala Google wiedzieć, że treść jest istotna.

Podczas gdy wielu wierzy, że to może być biorąc użytkowników z dala od witryny, to jest powiedział, aby zwiększyć swoje SEO według Yoast. Jak wspomniano wcześniej, priorytetem numer jeden Google jest doświadczenie użytkownika, więc jeśli masz linki w ramach kopii to tworzy lepszą podróż użytkownika, jak jesteś dostarczanie źródła dla swojej pracy. Wszyscy chcielibyśmy być uznawani za naszą pracę, a tym samym będziemy plasować się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Skąd mam wiedzieć, kiedy dodać linki zewnętrzne lub wewnętrzne?

Jeśli uważasz, że użytkownik może dowiedzieć się więcej na temat, o którym mówisz, a sam nie oferujesz takich treści, odeślij go do kogoś, kto to robi. Linki wewnętrzne to takie, które odsyłają do stron już znajdujących się na naszej witrynie. Może to mieć miejsce, jeśli odnosisz się do konkretnej usługi lub produktu na swojej stronie, lub jeśli chcesz polecić podobny artykuł na końcu postu dla użytkownika, aby przejść i przeczytać. Pamiętaj – nasi odbiorcy są najważniejsi!

Optymalizuj tytuł, nagłówki i podtytuły

Jeśli chodzi o optymalizację tytułów, muszą one mieć mniej niż 55 znaków i zawierać słowo kluczowe (najlepiej na początku). W ten sposób Google określa, na co i jak dobrze plasuje się Twoja strona. Im wyższe słowa kluczowe w tytule, tym większą wagę przypisuje im Google pod względem ich trafności\ Nikt nie lubi odwiedzać witryny tylko być witany z 50 linii długim kawałku tekstu bez nagłówków, dlatego należy rozważyć podzielenie go. Podtytuły powinny mieć długość od 10 do 30 znaków i jasno określać, o czym jest dany akapit – najlepiej sprawdza się to w formacie pytań. W taki sposób zapewnisz sobie doskonałą reklamę w internecie.

Jak podzielić swoje akapity?

Dzielenie długich fragmentów tekstu pomaga czytelnikowi znaleźć to, czego szuka. Akapity nie powinny być dłuższe niż 4-5 linijek. Pamiętaj, że masz 8 sekund na przekazanie swojej myśli! Misją Google jest jak najszybsze dostarczenie odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Nie tylko to, ale podtytuły są również świetnym sposobem na udzielenie odpowiedzi na więcej pytań i zawarcie większej ilości słów kluczowych w nagłówku wyższego poziomu.

To dlatego Google uwielbia wypunktowane odpowiedzi w postach na blogu i jest to powód, dla którego musisz mieć jasne i odpowiednie podtytuły. Kiedy wpisujesz zapytanie do wyszukiwarki, pierwszą rzeczą, którą najprawdopodobniej otrzymasz jest szybka odpowiedź w formie wypunktowanej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here