Tadek brał udział w różnych aktywnościach i zajęciach organizowanych na obozie.

Zwiedzanie okolicy – ciekawe miejsca w pobliżu obozu

Cześć! Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Ci o tym, co robiłem na ostatnim obozie. Byliśmy w pięknej okolicy i mieliśmy wiele ciekawych miejsc do zwiedzenia. Chcesz posłuchać?

Zacznijmy od naszego najbliższego sąsiedztwa – lasu. Spędziliśmy tam mnóstwo czasu podczas różnych aktywności, ale jednego dnia postanowiliśmy zorganizować sobie małą wyprawę poza obóz i poznać nieco lepiej jego otoczenie.

Pierwszym punktem naszej trasy był malowniczy strumyk płynący przez środek lasu. Przeskakując po kamieniach udało nam się dotrzeć aż do źródła tego niewielkiego potoku – miejsca tak spokojnego i urokliwego, że momentalnie poczułem się jakby cały stres odpadł ode mnie.

Następnie przeszliśmy kilka kilometrów dzięki czemu trafiliśmyna wzgórza ze świetnym widokiem na okolicę oraz jeziorem oddalonym tylko 30 minut marszu pieszo od naszego obozu.

To jednak nie wszystko co było godne uwagi w tej części Polski – niedaleko znajdowała sie także piękna kaplica pw Nawrócenia św Pawła Apostoła będąca przykładem baroku kurpiowskiego czy muzeum regionalne gdzie mogłeś zobaczyć oryginalną chałupę kurpiowską.

Wracając do obozu, nie mogliśmy przegapić wspaniałej okazji zobaczenia najbliższego miasta – Łomży. Tam odwiedziliśmy piękny kościół pw. św Jana Chrzciciela oraz Muzeum Puszczy łomżyńskiej które pokazywało bogactwo przyrody regionu, a także historię jego mieszkańców od czasów prehistorycznych po współczesność.

Nie można też zapomnieć o jednym z najpiękniejszych zamków Polski – Zamek Królewski w Ciechanowie który znajduje się tylko 45 minut jazdy samochodem od naszego obóz i to właśnie tam postanowiliśmy spędzić jeden dzień aby poznać bliżej kulturę i historię tych terenów

Podsumowując: podczas pobytu na ostatnim obozie miałem wiele okazji do zwiedzenia ciekawych miejsc niedaleko naszego obózu takich jak malowniczy las ze strumykiem czy wzgórza ze świetnym widokiem na jezioro ale także kaplica pw Nawrócenia św Pawła Apostoła , muzeum regionalne czy Miasto Łomża . Nie mogłem też przegapić szansy by udaĆ siĘ do Zamku królewskiego w Ciechanowie co stanowi niesamowite przeŻycie dla każdego pasjonata historii lub architektury.
Dlatego gorąco polecam Ci wybraC Się na podobny obóz lub wakacje do takich miejsc, ponieważ to świetna okazja nie tylko do spędzenia czasu z przyjaciółmi ale także poznanie pięknych i interesujących zakątków naszego kraju.

Wezwanie do działania: Proszę opowiedzieć, co Tadek robił w obozie.

Link tagu HTML do https://www.escargot.pl/:
Kliknij tutaj.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here